Wednesday, November 13, 2013

kaljuparturi...

…oli yks mun lapsuuden toiveammateista. Aattelin varmaankin, että oispa siinä helppo työ: ajella ihmisiä kaljuksi. Enää en oo niin varma, että jaksaisin sellaista eläkeikään asti :P 
Norjassa oon yrittänyt etsiä itselleni kivaa kampaajaa jo pitkään ja viime viikolla eksyin onneksi Kristiansandin Adam&Evaan. Hiukan jännitti kassakuitin loppusumma, sillä netissä varoiteltiin että hoitoaineestakin veloitetaan 200 kruunua jne. Anyway, ajattelin että syödään sitten ilmaa loppukuu jos oikein pahasti käy. Mutta ei onneksi käynyt! Hinta oli ihan rimlig ja mun korvilla roikkuva + aamuja masentava hiusmalli sai lähteä ja tilalle tuli taas lyhyempi malli. Sivut vedettiin koneella niin että surisi, joten sen lähemmäksi kaljuparturifiilistä ei onneksi päästy! Seuraavaksi kokeilen värjäystä, sillä asfaltinharmaa alkaa uhkaavasti valloittaa maaperää…

Tässä mä ja lyhyet sivut Stavangerin värikujalla. Käytiin siellä taas viikonloppuna.


Mä kuljen viikot työunivormussa ja siks pakkailinkin innolla mukaan ihan ikiomia vaatteita. Perjantaina kun päästiin hotlalle, tajusin että mun kassi jäi kotiin. Nice. Reissasin sitten koko viikonlopun samassa collegekaavussa, kun Nils sai vaihdella outlookkia tuon tuosta.


Maurille löytyi huipputilat hotellista. Se sai tyytyväisenä kyttäillä katukuvaa, kun me lähdettiin kaupungille. 


ha det!

No comments:

Post a Comment

Sweet of you to drop a line or two. Have a sunny day :)